Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Da Investigação às Práticas
  • Current
  • Archives
  • Declaration of ethics and good practices
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 1 No. 1 (2011)

Vol. 1 No. 1 (2011)

Published: 2015-04-02

Apresentação

  • Apresentação

    1-2
    • PDF (Português (Portugal))

Artigos

  • Programar la leitura e la escrita: os textos as actividades, a criança e os professores

    Ana Teberosky
    3-20
    • PDF (Português (Portugal))
  • Formar leitores no Ensino Básico: a mais-valia da implementação de um clube de leitura

    Fernando Azevedo, Jorge Martins
    21-32
    • PDF (Português (Portugal))
  • Processus interactionnel d’appropriation de la syntaxe et de variantes énonciatives diversifiées, indispensable pour l’accès à l’écrit

    Emmanuelle Canut, Martine Vertalier
    33-55
    • PDF (Français (Canada))
  • Materiais para as aulas de PLE/PL2: Proposta a partir de experiências didácticas

    Ana Belén García Benito
    56-95
    • PDF (Português (Portugal))
  • A outra face da investigação: Histórias de vida e práticas de intervenção precoce

    Marina Fuertes
    96-116
    • PDF (Português (Portugal))
  • Qualidade do processamento sensorial e vinculação infantil

    Antónia Oliveira Costa, Pedro Lopes dos Santos
    117-134
    • PDF (Português (Portugal))

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Português (Portugal)

Make a Submission

Make a Submission

Information (ORCID)

INVEP editors ask all authors and evaluators to enter the respective ORCID in the appropriate field

See more...

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Inícioe-ISSN: 2182-1372

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.