Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Da Investigação às Práticas
  • Current
  • Archives
  • Declaration of ethics and good practices
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 5 No. 1 (2015)

Vol. 5 No. 1 (2015)

Published: 2015-03-27

Editorial

  • Editorial

    Margarida Rodrigues, Carolina Gonçalves, Catarina Tomás, Marina Fuertes, Otília Sousa
    2-3
    • PDF (Português (Portugal))
    • HTML (Português (Portugal))

Artigos

  • Alguns aspetos psicológicos do grupo de crianças no jardim de infância

    Holger Brandes
    4-18
    • PDF (Português (Portugal))
    • HTML (Português (Portugal))
  • Liderança em Agrupamentos de Territórios de Intervenção Prioritária: Imperativos, contingências e lógicas de acção

    Maria de Fátima Chorão Sanches, Mariana Dias
    19-40
    • PDF (Português (Portugal))
    • HTML (Português (Portugal))
  • Avaliação de desempenho docente, supervisão e desenvolvimento profissional

    Ana Patrícia Silva, Maria da Conceição Machado, Teresa Leite
    41-66
    • PDF (Português (Portugal))
    • HTML (Português (Portugal))
  • Experiência, transformação social e currículo escolar: contribuições de Paulo Freire

    Andréa Rosana Fetzner
    67-78
    • PDF (Português (Portugal))
    • HTML (Português (Portugal))
  • O desenvolvimento de um modelo de ensino virtual num contexto de investimento incipiente em e-learning: progressos e desafios

    Francisco Sousa
    79-97
    • PDF (Português (Portugal))
    • HTML (Português (Portugal))
  • Compreensão na leitura num manual de estudo do meio

    Teresa Costa, Otília Costa e Sousa, Adriana Cardoso
    98-117
    • PDF (Português (Portugal))
    • HTML (Português (Portugal))

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • English
  • Español (España)
  • Français (Canada)
  • Português (Portugal)

Make a Submission

Make a Submission

Information (ORCID)

INVEP editors ask all authors and evaluators to enter the respective ORCID in the appropriate field

See more...

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Inícioe-ISSN: 2182-1372

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.