Introdução
DOI:
https://doi.org/10.25757/invep.v1i3.65Abstract
É tempo de a Escola Superior de Educação de Lisboa (ESELx) se debruçar de modo crítico sobre o que tem vindo a realizar em volta do trabalho de projeto quer na formação dos seus professores e animadores, quer nas intervenções nas instituições cooperantes daprática pedagógica. Este trabalho foi sendo amadurecido ao longo dos anos e é com natural satisfação que o tornamos público num número temático da Revista do CIED “Da Investigação às Práticas: Estudos de Natureza Educacional”.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Articles published or submitted to Da Investigação às Práticas are licensed according to Creative Commons Attribution License (CC BY-NC 4.0). Authors agree that:
Copyrights of all articles published are retained by authors with first publication copyright granted to the journal.
All articles are under the Creative Commons Attribution License recognizing the authorship of the publication and identifying that first publication took place in this journal.
Authors have the right to free distribute or make available in private or institutional pages the version published by Da Investigação às Práticas: Estudos de Natureza Educacional provided the original proper citation.
The journal only accepts articles not published previously (except in the form of an abstract or as part of academic thesis), that it is not under consideration for publication elsewhere. After published, the article cannot be published again partial or totally without the editorial board consent.